Tic-Tema 11-Cum mi-am petrecut Craciunul?

                                              Craciunul 

            
     Eu mi-am petrecut Craciunul în județul Hunedoara satul Păucinești de unde este tati.
           În ajunul Crăciunului, de dimineață pe la ora 8 jumate am îmuiat aluatul pentru croasante, iar dupa accea am facut curat în casă, pe la 3 am terminat cu croasantele trebuie să recunosc că ma ajutat fratele meu mai mare la umplut și la copt. La ora 4 jumate am mers la biserciă pentru a face o ultimă repetiție pentru colindat, iar la ora 5 am început să mergem cu colinda în primul sat fiind satul Păucinești.

            În prima zi de Craciun, am mers la mănăstirea Colț la o distanță de 30 de minute de mers cu mașina, iar pe urmă am mers in al doilea sat Hobița împreună cu satul Sarmizegetusa Ulpia Traiana și Breazova nu am colindat tot satul Grădiște(Sarmizegetusa), am terminat undeva pe la ora 23:50.

           În a doua zi, pe la ora 1 am mers în ultimul sat cu colinda fiind Zeicani am terminat pe la ora 17:43.

           În ultima zi am mers la munte.  

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

M1-Tema 11-X-0

M2-Tema 15-Layers